Systemy dedykowane
Systemy do obsługi stron WWW
System klasy CMS pozwala na systematyczne aktualizacje i rozwijanie strony bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Tworząc stronę WWW przygotujemy dla Ciebie i Twojej firmy łatwy w obsłudze i bardzo funkcjonalny panel, dzięki czemu oszczędzasz czas i pieniądze. Panel CMS dostosujemy do Twoich potrzeb, tak by w każdej chwili klient bez problemu był w stanie zmienić teść, dodać zdjęcia, film lub wysłać newsletter do swoich klientów.
Systemy do zarządzania przepływem informacji w firmie
Systemy CRM odgrywają ogromne znaczenie w kwestii zarządzania firmą. Tworzymy systemy, które wspierają procedury związane z prowadzeniem działalności, usprawniają kontakt z klientami i kontrolują pracę pracowników. Mają na celu bieżące doskonalenie i implementację strategii działania. Wspierane nowoczesnymi rozwiązaniami, zmniejszają lub całkowicie redukują rozbieżności w sprzedaży, komunikacji lub działaniu przedsiębiorstwa.
Najważniejszą cechą systemu dedykowanego jest dostosowanie do potrzeb Twoich i firmy. Systemy tworzone przez naszą firmę często integrowane są ze stronami internetowymi. Jednym z typowych przykładów jest system zgłoszeniowy umożliwiający samodzielne zgłoszenie na wykonanie usługi (aplikacja zarządzana przez WWW), a następnie odbiór zgłoszeń w panelu przez osobę realizującą zamówienia. Często jednak zdarza się, że osoba odpowiadająca za zamówienia zajmuje się tylko częścią prac, dlatego w tym wypadku zwykły sklep internetowy nie sprawdzi się. System przygotowany przez naszą firmę będzie posiadał poziomy zarządzania dopasowane do odpowiednich funkcji pełnionych w firmie. Każda z osób będzie miała dostęp tylko do czynności, którymi może zarządzać. Po zmianie statusu lub wykryciu przez system dokonanych zmian, następuje zablokowanie zlecenia i przeniesienie do kolejnego działu.
Celem systemu CRM jest zarządzanie procesami zachodzącymi w firmie:
Zarządzanie firmą:
- Zarządzanie zasobem ludzkim
- Obieg dokumentów
- Rozliczenie zysków i strat
- Kontrola zleceń
- Wsparcie obiegu informacji
- Raportowanie procesów
Baza klientów:
- Utrzymanie kontaktów
- Wydajna obsługa
- Szybka reakcja na zgłoszenia
- Programy lojalnościowe
- Dostęp do historii projektów
Marketing:
- Pozyskiwanie klientów
- Tworzenie bazy
- Programy lojalnościowe
- Szacownie skuteczności
Zarządzanie pracownikami:
- Kontrola pracy
- Rozliczenie wydajności
- Planowanie budżetów
- Strategia pracy
Zarządzanie produktami i usługami:
- Tworzenie bazy produktów i usług
- Rozliczanie sprzedaży
- Integracja z programami księgowymi
- Prowadzenie statystyk ze sprzedaży